full

Sobota, 15 sierpnia 2020 | Komentarze 0

Wybrałem się z Piotrkiem przez Mniszków, Czarnów do Szarocina. Dawno tak daleko nie odjeżdżałem od Trzcińska. Przez całkowity przypadek a raczej tylko przez nasz błąd skierowaliśmy się do Szarocina odcinkiem GSS. Powrót przez Rudnik i zebranie reszty ekipy z pod Starościńskich Skałek i obiad w barze w Janowicach Wilkich.
Znowu poluzował mi się wahacz, jednak zielony Loctite też nie dał rady.

Niedziela, 12 lipca 2020 | Komentarze 0

Objazd Gravel Attack
Lekko późno wyjechałem więc musiałem mocno cisnąć żeby zdążyć na start na Paderewskiego.
Na miejscu ok 10-12 osób. Oczywiście to ma być wyścig typowo gravelowy ale większość była na mtb a ja jako jedyny na fullu. Na pierwszych kilometrach Krystian rzeczywiście nadał żwawe tempo, ledwie trzymałem koło. Na szczęście było pod wiatr. Na wałach bardzo dużo ludzi. Trasa robiła się coraz fajniejsza, bardzo fajnie poprowadzona. Dojechałem z ekipą do Głuchowa Górnego, skąd różnymi drogami trzymając się szlaku R9 dotarłem do Wojnowa.
Przejechałem ok 1/3 trasy, w maju też kawałkami kawałek w okolicach Trzebnicy. Może jeszcze w tym roku objadę całość.

Sobota, 6 czerwca 2020 | Komentarze 0

Wałbrzych - Andrzejówka, Dzikowiec, Chełmiec, Trójgarb, Krąglak
W końcu była okazja pojeździć. Tym razem wpadł do Trzcińska tomalos więc wymyśliłem dość uniwersalną trasę jak na jego pierwszy raz na fullu w terenie tzn w górach a i ja jak się okazało nigdy nie byłem w tym rejonie. Kiedyś jedynie zahaczyłem o Trójgarb. Plan był dość prosty - trzymać się zielonego szlaku - Szklarska Poręba - Wałbrzych.
Pojechaliśmy na pociąg do Janowic ok 8. Mój pomysł aby zacząć wycieczkę 2h wcześniej nie przypadł Tomkowi do gustu.
Po 25min byliśmy już na dworcu Głównym w Wałbrzychu. Znaleźliśmy kropkę i ruszyliśmy spokojnie pod górę..
Dość sprawnie znaleźliśmy się koło schroniska Andrzejówka ok 780 mnpm. Trochę mieliśmy wątpliwości cóż robić dalej bo właśnie zaczęło lekko padać. Ale wg mnie szkoda było czasu robić jakieś postoje na początku. Zahaczyliśmy przypadkiem o żółty szlak i ruiny zamku Radosno. Mokre, luźne kamienie odstraszały trochę ryzykować i zjeżdżać takie rzeczy na początek więc trochę odpuściliśmy. Dalej przez Sokołowsko, Dzikowiec i wieżę widokową Boguszów i kolejny podjazd pod Chełmiec. Tam już z wieży widokowej był trochę lepszy widok. Zjazd wg moich oczekiwań/obaw był bardzo trudny. Mokre kamienie na bardzo stromym wąskim zjeździe bardzo utrudniały zjazd. Ja zsuwałem się po kawałku, kontrolnie co jakiś czas się przewracając aby nie nabrać zbyt dużo prędkości. Podjazd pod Trójgarb szedł mi już słabiej. Za to dość fajna, nowoczesna wieża pozwalała się nacieszyć jeszcze fajniejszymi widokami. Na koniec złapał mnie kryzys ale uzupełniliśmy zapasy w browarze Miedzianka i zakończyliśmy wycieczkę.
Mega wypad ale szkoda, żę kondycyjnie nie byłem w stanie zrobić pełnego planu czyli złapać jeszcze Wielką Kopę i Ostrą Małą. Ale nawet bez tego na styk zdążyliśmy przed ulewą.
Ponad 1900m w górę i ponad 60km to i tak są moje tegoroczne rekordy.

Piątek, 22 maja 2020 | Komentarze 0

Kaczawskie Singiel Tracki.
Pojechałem do Gozdna autem i miałem plan zrobić pętelki przed obiadem. Oczywiście spodobało mi się i spędziłem tam troch więcej czasu. Zrobiłem wszystkie single z rejonu Gozdna. Trasy dla początkujących ale całkiem przyjemnie się jeździ. No i wieża widokowa bardzo uatrakcyjnia przejazd. Wracając już do domu jakoś nawigacja poprowadziła mnie inaczej i stwierdziłem że skoro już tu jestem to muszę odwiedzić kolejne ścieżki czyli "Okole" Tu mi się podobało jeszcze bardziej, trasa bardziej wymagająca. W jednym miejscu nawet zaliczyłem glebę. Widok ze szczytu Okole 720mnpm też fajny.
Zostały mi jeszcze do odwiedzenia - Dłużek w okolicy Wojcieszowa i masyw Ostrzycy.

Niedziela, 17 maja 2020 | Komentarze 0

W okolice Strużnicy. Tam zawsze znajduję coś nowego i fajnego do zjazdów.

Poniedziałek, 4 maja 2020 | Komentarze 0

Świnia Góra 751m
Pochmurno i dość chłodno chwilę mi zajęło zanim wymyśliłem miejscówkę na dzisiaj. Po kilku minutach zaczęło padać i godzinę jechałem w deszczu ale na szczęście było w większości pod górkę więc zbytnio nie marzłem. Na zjeździe jakoś zdecydowanie lepiej czuję przyczepność niż podczas suszy. Choć miałem sporo zabagnionych dróg którymi ciężko się było przebijać ale zdecydowanie dobrze mi się jechało i nie wiem kiedy zrobiłem ponad tysiąc przewyższenia. Na podjazdach już tak nie umieram a i zjazdy z coraz większym luzem.

Niedziela, 3 maja 2020 | Komentarze 0

Polana Mniszkowska 711m
Nie wiem ile razy już był to dla mnie główny cel wycieczki. Nie licząc samych wjazdów na Wołek gdzie prawie zawsze jeździłem tamtędy. Tym razem z Anią więc tempo spokojne choć z modyfikacjami w moim standardowym przebiegu trasy. Zjazd szybki korzenno-kamienisto-ziemny czyli tak jak lubię do Janowic.

Sobota, 2 maja 2020 | Komentarze 0

Piątek, 10 kwietnia 2020 | Komentarze 0

Komarno - Skopiec 724 mnpm
Mniej więcej miała to być wczorajsza trasa. Dzisiaj trochę chłodniej ale znowu przejrzystość super więc sporo jeżdżenia po polach i polanach.
Dzisiaj zakupiłem mapkę pod nawigację locus więc jutro ciąg dalszy poszukiwań nowych atrakcji i szlaków okolic.

Czwartek, 9 kwietnia 2020 | Komentarze 0

Z Anią przez pola do Radomierza i na Różankę 628 mnpm.
Powrót również przez pola w stronę Janowic Wlk.