Sierpień, 2011

Niedziela, 7 sierpnia 2011 | Komentarze 0

ŻTC Skierniewice czyli pierwsze szosowe starcie
Po raz pierwszy wystartowałem w wyścigu szosowym. Choć nie do końca był typowo szosowy. Wziąłem udział w kategorii maratonów rowerowych czyli "nie szosowcy" mieliśmy do przejechania tylko 2 okrążenia po 25km pętli.
Ruszyliśmy kilka minut po szosowcach. Na początek kilkanaście kilometrów z wiatrem w oczy. Od początku ustawiam się za połową stawki bo nie wiem jak taki wyścig wygląda i obserwuję czym się różni od wyścigu mtb. Aż tu nagle kraksa przede mną przy prawie 40km/h wykładają się 3 osoby, ocieram się o jednego z zawodników i jego rower. Szybko nadrabiam stratę i doganiam peleton. Po kilku kilometrach będąc prawie na samym końcu uczestniczę w drugiej kraksie. Kilka osób się przewraca, ja o mało co nie zaliczam lotu przez kierę. Szubko się rozglądam, zbieram bidon. Otarta noga na szczęście nie boli mocno. Ruszam szybko zaraz po założeniu łańcucha. Miałem dużo szczęścia bo z poprzedniej kraksy zawodników zbierała karetka a w tej kraksie tylko jeden z zawodników uderzył twarzą w asfalt.
Niestety peleton uciekł już ponad 300m przede mną. Pod wiatr i pod górkę samemu naprawdę jest ciężko gonić. Udaje mi się to ale dopiero po 3 km. Czuje się całkowicie wyjechany. Na szczęście to dopiero 15km. Dopiero na drugim okrążeniu trochę odżyłem i kawałek poprowadziłem peleton ale wolałem jechać zachowawczo czekając na finisz. Przez większość drogi prowadził Bartek , niestety nikt inny nie chciał pracować. Nawet podczas ucieczek zawodnicy oglądali się za siebie.
Na finiszu przeceniłem trochę swoje możliwości. Za wcześnie zaatakowałem i ukończyłem dopiero na 7 pozycji ale 1 w kat M2. Może to i był mój pierwszy start szosowy ale nie jestem zbytnio zadowolony bo mogłem to wygrać, no cóż może następnym razem.
Dawno nie zdarzyło mi się wrócić z maratonu bez zrobienia ani jednego zdjęcia.
Zdjęcia ze strony ztc.pl

Sobota, 6 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Łódzkie pstryki

Piątek, 5 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Trochę mało jazdy ale może to i dobrze bo przez cały tydzień jakoś nie za bardzo mi się chciało jeździć. Pewnie przez ciągłe niewyspanie.
Kategoria kurierowanie, ostrzak

Czwartek, 4 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Pilne poszukiwania ramy
W pracy spokojnie wiec po drodze zahaczyłem o kilka miejsc w poszukiwaniu ramy do ostrego. Jeśli ktoś by widział ciekawą i dość tanią, starą szosówkę lub ramę 560-590mm to proszę o kontakt.

Środa, 3 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Wczoraj kolejny prawie cały dzień w samochodzie aktualizując mapy z Piotrkiem. Przydała mi się ta przerwa bo po mistrzostwach nie mogłem dojść do siebie.
Wieczorem pojechaliśmy z Anią i Krysią do Tomalosa i Żelka na prelekcje o Gruzji i Albanii.
Kategoria kurierowanie, ostrzak

h km/h

Wtorek, 2 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Okolice Sieradza
Samochodowa wycieczka aktualizacyjna map.

Nowe wiatraki w Żarnowicy ;)

Poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | Komentarze 0

Na początku szybka jazda do czasu gdy zobaczyłem jak bardzo nadszarpnąłem ramę na CMWC. Od ponad miesiąca jeździłem z urwanym kawałkiem ramy przy sztycy siodełka. Tym razem drugi kawałek trzyma się już na włosku. Więc nie chcę ryzykować złożenia się tylnego trójkąta.