Sobota, 25 czerwca 2011 | Komentarze 0

Junior Cup
Dzisiejsze zawody miały być moim rewanżem z Filipem za Family Cup. Junior Cup organizowany przez Cyklomaniaka przyciągnął sporo elity ścigantów z regionu.
Do pokonania mieliśmy 6 kółek po 5 km czyli jak na małe xc to sporo bo 30km z przewyższeniem ok 540m. Wa ramach rozgrzewki zrobiłem dwie pętelki dla sprawdzenia trasy. Miło mnie zaskoczyła ciekawa i wymagająca trasa. Z terenu zostało wyciśnięte wszystko co najlepsze. Choć oczywiście nie dla mnie z moimi brakami techniki i braku mocy na podjazdach.
Start się oczywiście opóźnił. Już na początku zacząłem tracić choć pulsometr po pierwszym okrążeniu pokazywał śr puls 180, na drugim okrążeniu podobnie. Jakoś udało mi się dogonić Filipa który pomimo niedyspozycji tego dnia nie był łatwym przeciwnikiem. Trzecie i czwarte okrążenie jechało mi się dość dobrze i spokojnie. Na piątym zaczęły się problemy zaczęło mnie odcinać przegoniło mnie kilka osób. Na szóstym walczyłem już tylko o to by dojechać, jakoś udało mi się zrobić podjazdy pomimo bardzo silnych skurczów. Jak się okazało nikt na ostatnim kółku mnie nie wyprzedził ponieważ byłem już sam z szóstego kółka na trasie. Reszcie osób Maniek nie dał się wykazać dając im dubla. Obrałem chyba złą taktykę na wyścigi xc. Teoretycznie powinna być dobra żeby jechać do opory wszystkie okrążenia na maxa ale mi maxa starcza na dwa kółka i później mnie odcina, nie mam siły dalej kręcić. Muszę trochę podciągnąć ten element.
Na koniec nagrodzono najlepszych kilkoma rowerami.
Czekam na następne edycje, spróbuję poprawić swój wynik.
Większość zdjęć z trasy autorstwa Ani.

Pilu

Hania z uśmiechem na twarzy nie dała żadnych szans rywalkom.

Start elity się przeciągał.

Profesjonalny serwis Maxbika

Start elity.

Zmagania w lesie.

Już po.

Wodzirej zawodów.

Maniek jak zwykle został zwycięzcą.