ostrzak

Sobota, 11 maja 2019 | Komentarze 0

Start Race Through Poland - Tąpadła
Dzisiaj miał miejsce start Race Through Poland przy okazji otwarcia sezonu na Welodromie. Na starcie pojawiło się kilka znanych mi osób. Prognozy na najbliższe dni są bardzo słabe więc oprócz dystansu ok 1400km to pogoda będzie największym wyzwaniem. Przejazd ok 100 osób przez całe miasto w obstawie policji przeszedł dość sprawnie. Na Bielanach gdy tylko policja się oddaliła, czołówka wystrzeliła. Zaczęło lekko padać przez ok godzinę. Jechało się dobrze więc miałem nadzieję, że uda mi się utrzymać tempo do przełęczy. Prędkość często dochodziła do 35-40km/h Jakoś na co dzień tak nie jeżdżę ale kiedyś trzeba rozruszać nogę przed Carpatia Dyvide. Ciekawostka jest to, że oprócz mnie jechało 2 zawodników na ostrych kołach. A przewyższeń na trasie ma być ok 15000m! Nie lubię jeździć siłowo bo szkoda mi kolan ale podjazd na Przełęcz Tąpadła - 384mnpm poszedł lepiej niż myślałem. Nawet byłem mocno z przodu jeśli chodzi o stawkę zawodników. Na przełęczy postałem trochę za długo bo mocno zmarzłem ale dzięki temu zebrało się nas w sumie 4 osoby na powrót do Wrocławia. Zjazd z przełęczy również był wyzwaniem przez cały czas dohamowywałem bo nie wiedziałem czy nadążę później za pedałami. Tempo momentami było lepsze niż z zawodnikami, może dlatego że w większości z górki co dla mnie w sumie nie było zbytnim ułatwieniem. Później zaczęło spadać bo Jurij trochę nie potrafił utrzymać koła a że robiło się ciemno i jechaliśmy głównymi drogami więc bezpieczniej jechać w grupie.
Tym samym dzisiejsze 122km jest najdłuższym dystansem od lipca zeszłego roku z Wisły 1200. Nigdy na ostrym poza miastem tyle nie zrobiłem. Niestety chyba cola w połączeniu z kadencją często przekraczającą 100 obrotów mocno podrażniły mi żołądek.

Zachęcam do śledzenia kropek zawodników

Vmax 46km/h

Piątek, 4 stycznia 2019 | Komentarze 0

Pierwsza jazda po rekordowej chyba przerwie.
Najpierw ostrym z warsztatu, później rozruszanie się na Legnicką.
Kategoria author, ostrzak

Sobota, 17 listopada 2018 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałem zrobić małą sesję dla Piko i jego ekipy z WKR.
Zakupił on kilka sztuk cargo bików. Przyjechało kilku kurierów i ruszyliśmy w miasto.

Poniedziałek, 15 października 2018 | Komentarze 0

Rano do miasta ostrym.
Po przyjeździe szybka zmiana roweru i dalsze męczenie hopek w Lesie Osobowickim.
Kategoria full, ostrzak

Piątek, 12 października 2018 | Komentarze 0

Po samochód do warsztatu i przy okazji na giełdę po duże ilości jabłek ;)
Trochę szybciej bo myślałem że złapałem kapcia i będę musiał iść pieszo.

Czwartek, 11 października 2018 | Komentarze 0

Świetna pogoda.

Poniedziałek, 30 lipca 2018 | Komentarze 0

Messtung Breslau
Dziś zakończenie pre eventu ECMC. Podjechałem więc wieczorem do Positive Day wygrać skidy :P Ale ekipa się trochę ogólnie rozjechała wczoraj i dzisiaj już nie było komu walczyć o resztę zaplanowanych konkurencji.
Wcześniej to tu, to tam po sklepach rowerowych w poszukiwaniu idealnego roweru. Jest coraz trudniej z wyborem..

Niedziela, 29 lipca 2018 | Komentarze 0

Kolejny dzień zmagań ostrokołowych. Ja jak zwykle podskoczyłem na chwilę tylko pofotografować.
Kilka zdjęć dla przykładu. Zawsze wgrywałem z osobnego serwera i zaskoczyła mnie funkcja bezpośredniego dodawania zdjęć razem z wpisem. Porzuciłem trochę bloga jeśli chodzi o zdjęcia (serwer zewnętrzny skasował zdjęcia z kilku lat). Ale może jeszcze od czasu do czasu coś tutaj wrzucę jeśli ktokolwiek jeszcze to ogląda :P

Sobota, 28 lipca 2018 | Komentarze 0

3,2,1 Wojna
No tym razem było spokojne, przyjemne ściganie w gronie ponad 30 osób. W stylu main race czyli przejrzyste dla większości wożenie wirtualnych paczek. 8 punktów + bonusy. Nigdy nie byłem dobry w ogarnianiu tego bo zawsze stwierdzam że po drodze ustali się gdzie jechać. Tylko najczęściej nie wiem gdzie jest połowa punktów i jadę do pierwszego który wiem gdzie się znajduje. Tym razem postawiłem na jeszcze większy przypadek bo pojechałem za 2 dziewczynami. Wiadomo wolne tempo to jeszcze zdążę mapę ogarnąć. 2 razy na Robotniczą mnie zmęczyło a że słabo logistycznie do tego podszedłem to 3 raz już nie chciało mi się tam jechać. Wróciłem pół godziny przed limitem bez 2 podpisów i z tylko jednym bonusem więc z wynikiem pewnie słabo Praktycznie cały wyścig jechałem sam - pewnie mało optymalnie i z pewnością nikt takiej kolejności nie wymyślił :P
Wczoraj nie udało mi się pojechać NUWRa ani dzisiejszego CXa więc chociaż złapałem alleycata. Wyścig w ramach Mestung Breslau czyli taki nieformalny before przed ECMC w Szczecinie. Pierwsze i jak do tej pory najlepsze moje PCMC odbywało się również w tym mieście w 2010 roku.

Środa, 20 czerwca 2018 | Komentarze 0

Za Odrę, oczywiście na ostatnich metrach gruntowej drogi przybiłem obręczą w kamyczek więc ostatnie kilkaset metrów spaceru.