Niedziela, 27 stycznia 2013 | Komentarze 0

GP Łodzi w biegach

W drodze na start lecę sobię z górki Franciszkańską a tu sznurówka wkręca się w pedał. Od razu przed oczami pojawił się obraz jak na początku rowerowania ostrym kołem jechałem Alksandrowską i pierwszy raz miałem taką sytuację. Ale teraz pomimo nowych i grubych sznurówek obyło się bez niespodzianek i w miarę szybko się ona urwała.
W końcu przyszedł czas żeby się sprawdzić po tych kilku truchtach do pracy. Warunki dość trudne w postaci 6 stopniowgo mrozu i sporej ilości śniegu na alejkach w parku.
Pierwsza rozgrzewka była jakąś masakrą ledwie pół kilometra przetruchtałem (z 3 postojami) i prawie się porzygałem i w dodatku kolka uniemożliwiła dalsze turlanie się. Po pół godzinie spróbowałem ponownie i kolejne 2km rozgrzewki już odbyło się bez przykrych niespodzianek.
Na starcie ustawiłem się za połową stawki i z trudem powoli wyprzedzałem kolejnych zawodników. Nie spieszyłem się za bardzo bo bardzo dawno nie biegałem na zawodach i nie chciałem się później rozłożyć. Na koniec stwierdziłem że trochę za delikatnie się potraktowałem więc poleciałem na koniec 200m sprint na maxa.
Heh najważniejsze, że Piotrek ukończył kilka lokat za mną ;)