Czwartek, 16 sierpnia 2012 | Komentarze 0

Śnieżka zdobyta ;)

W końcu za trzecim razem udało się w końcu wybrać na Śnieżkę. Oczywiście wycieczkę zrobiłem w ramach treningu przed sobotnimi zawodami. Czułem formę ale nie chciałem się zajechać i złapać jakiejś kontuzji. Pod przełęczą Okraj (1046 mnpm) zadzwoniłem do Piotrka bo okazało się, że przyjechał przed wczoraj aklimatyzować się przed sobotnimi zawodami i akurat też wchodzi na Śnieżkę.
Przed rowerem krótka rozgrzewka na rolkach.

Na przełęczy wybrałem żółty szlak po stronie Czeskiej bo wydawał się łatwiejszy niż granicą i pewnie taki był aż do schroniska Jelenka.

Później zaczęły się schody i to dosłownie. Nie pozostało nic innego jak tylko wziąć rower na plecy i ruszyć szybkim krokiem.

Po drodze mijałem masy ludzi. Nie wiem dlaczego ale się wszyscy mocno dziwili że tu siew ogóle da wjechać :P

Na szczycie.

Tłumy zniechęcały żeby zostać tam dłużej. Zresztą zdawałem sobie sprawę z tego że na Śnieżce nie powinno mnie być na rowerze więc nie chciałem się narażać. Również na na zjeździe przepuszczałem wszystkie osoby choć w sumie ludzie to mi częściej ustępowali. Może kiedyś wjazd będzie umożliwiony dla rowerzystów przez cały rok a nie tylko raz do roku z okazji zawodów "Uphill na Śnieżkę".

Piotrka z Magdą spotkałem dopiero koło Domu Śląskiego gdyż zatrzymali się tam na obiad.

Stojąc gdzieś w na skrzyżowaniu w Kowarach zauważył mnie Maniek będący na zgrupowaniu ze swoim teamem. Podjeżdżali na przełęcz Okraj ale ja odpuściłem bo byłem już głodny i trochę odwodniony.
Świerk o obwodzie 5 m w Kowarach.