h km/h

Sobota, 28 lipca 2012 | Komentarze 2

Spływ kajakowy na Pilicy
Od dłuższego czasu planowaliśmy spływ kajakowy po Pilicy. W końcu trafiliśmy idealną pogodę i pojechaliśmy do Przedborza by spłynąć do Sulejowa w 2 dni jednak pogoda była zbyt korzystna i nie było możliwości płynięcia dwóch dni.

Towarzyszyli nam znajomi Grzesiek i Mario z Wałbrzycha

Na spływie muszą być obowiązkowe zdjęcia ważek.

Kładka w Trzech Morgach.

Pojedziemy tu...

Nocleg z ogniskiem w okolicach Białej.

Następnego dnia wypożyczyliśmy kajaki w Barkowicach Mokrych.

Od poniedziałku praca w Ołtarzewie koło Ożarowa Mazowieckiego przy budowie przekaźnikowni 400KV. Więc niestety zero roweru.

mavic
| 17:33 piątek, 14 września 2012 | linkuj Hehe ja wiedziałem, że jest duża różnica w pełnej klatce w porównaniu do apsc ale nie wiedziałem że aż taka.
To nie jest Peugeot tylko Citroen. Po za tym to jednak najwygodniejsze miejsce do spania na wyjazdach. O wiele lepsze niż w namiocie. Ciepło, nie ma wilgoci no i radyjko można pościć do snu :P
vanhelsing
| 21:49 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Ja chcę pełną klatkę!

Fajnie się ktoś z materacem rozbił w tym czerwonym Peugocie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyidr