Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi mavic z miasteczka Łódź. Mam przejechane 94392.51 kilometrów w tym 12839.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.66 km/h i się tym wcale nie chwalę bo nie mam czym
Więcej o mnie.

2021
button stats bikestats.pl
2020
button stats bikestats.pl
2019
button stats bikestats.pl
2018
button stats bikestats.pl
2017
button stats bikestats.pl
2016
button stats bikestats.pl
2015
button stats bikestats.pl
2014
button stats bikestats.pl
2013
button stats bikestats.pl
2012
button stats bikestats.pl
2011
button stats bikestats.pl
2010
button stats bikestats.pl
2009
button stats bikestats.pl
2008
button stats bikestats.pl

Archiwum bloga


Dane wyjazdu:
105.90 km 0.00 km teren
04:38 h 22.86 km/h

Wtorek, 22 kwietnia 2008 | Komentarze 12

Wiatr chyba jeszcze silniejszy niż wczoraj. Ale najważniejsze, że słoneczko świeci. Kurs do Nowosolnej pod wiatr 35min. 10min odpoczynku. Z wiatrem 21 min (śr 30km/h) Na więcej nie pozwoliło przełorzenie ostrego koła.


Komentarze
Mlynarz
| 00:16 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Już fotorelację obejrzałem. :)
Jak się spotkamy na BO to mam nadzieję, że będzie okazja, by pogadać o kurierowaniu, bo temat mnie strasznie frapuje. :)

Pzdr!
mavic
| 00:04 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj cukier jeszcze niedawno jeździł we Wrocławiu i dawał wpisy ale ostatnio słuch po nim zaginoł.
Dzisiaj byłem na masie i jeden z jej organizatorów mówił, że chce załorzyć firmę kurierską w Łodzi (rowerową).
Właśnie tworzę jakąś relację.
Mlynarz
| 23:57 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj :)

To jak myślisz, dlaczego we Wrocławiu nie ma firmy kurierskiej?! :D
Może założymy swoją. ;)
mavic
| 23:54 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Jazda na czerwonym - ryzyko zawodowe :P
mavic
| 23:53 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Nie chodzi o korki. Każdy przeważnie chce mieć przesyłkę jak najszybciej. Chodzi głównie o cenę... Rower jest tańszy ale może zabrać tylko małe przesyłki.
Utrzymanie samochodu + koszty paliwa. Ale można zabrać naraz kilka większych przesyłek.
Z szybkością roweru w miście jest różnie. Jak miałbyś zatrzymywać się na każdych światłach to byś jechał wolniej od samochodów. Chyba, że są duże korki.
Mlynarz
| 23:30 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Myślę o Zielonej Górze. :)
Rozreklamowaniem się bym nie martwił. Założeniem tym bardziej nie. :D
Ale zastanawia mnie, czy w mieście, w którym nie ma tak dużo korków, jak np. we Wrocławiu, czy Łodzi, byłoby zapotrzebowanie na kurierów.

A może to wcale nie jest tak, że muszą być korki?! Może w kurierowaniu rowerowym chodzi o to, by kurier był cały czas dostępny i jak najszybciej na miejscu?!
Chodzi mi to po głowie. :)
Kiedyś zastanawiałem się nad rozkręceniem takiego biznesu we Wroku, bo nie ma tu firmy kurierskiej (jeśli idzie o kurierów rowerowych) z prawdziwego zdarzenia. Mało tego, powiem szczerze, że w ogóle na ulicach kurierów nie widuję...
mavic
| 22:39 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Firma jedno, dwuosobowa by się może opłaciła. Problem jest z rozreklamowaniem. Głównymi klientami są średnie i małe firmy.
Mlynarz
| 17:01 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Mavic, a jak myślisz, czy w miasteczku, które ma 100'000 mieszkańców jest szansa dla firmy kurierskiej, by zaistnieć na rynku?!
Pytam Cię, bo Ty znasz kurierskie klimaty, zapotrzebowanie klientów na takie usługi itd, itp.
A strasznie mnie to ciekawi. :)
mavic
| 15:26 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Tak, ja jeszcze jestem w trakcie nauki jazdy do tyłu.
Mlynarz
| 13:27 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Jak zakręcisz pedałami do tyłu to można powiedzieć... wrzucasz wsteczny?! :D
mavic
| 13:08 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Normalnego, czyli bez przerzutek? W razie awarii hamulca np. zerwanie linki ma się czym hamować. Piasty z torpedo często się psują. Koła z torpego maja przeważnie stalowe obręcze.
Na ostrym łatwiej robić stójkę :D ...itd.
Mlynarz
| 13:04 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Jakie masz przełożenie na ostrzaku?!
I w ogóle co jest lepszego w ostrym kole od normalnego roweru?! :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]