Sobota, 30 czerwca 2012 | Komentarze 1

MTB CUP - Zgierz

Miałem startować na zawodach w Zgierzu ale jakoś w dniu imprezy mi przeszło i pojechałem z myślą, że będę robił tylko zdjęcia i kibicował. Na miejscu przekonał mnie Filip do startu. Pożyczyłem od niego kasę na start i kask od Wikiego. Udało się nawet zapisać 1,5h po limicie na to przeznaczonym.
Pogoda dopisała - ponad 30 stopni, mieliśmy ruszać po 14 więc moglibyśmy być chociaż pewni jednego.. że nie zmarzniemy na trasie :P

Hania

Kuba

Kinga

Laura

Statuetki dla zwycięzców

Kinga zdeklasowała wszystkich. Wygrała chyba każdą możliwą kategorię.

Nagród było naprawdę dużo, nie wiem jakim cudem zdołali przekonać do tego sponsorów.

Chyba tylko piesek niczego nie wygrał a pół dnia w upale się męczył i czekał na swoją szansę..

Nie wiem jakim cudem udało mi się zająć 3 miejsce w kat. skoro w open byłem 27/65

Traska świetnie poprowadzona, wystartowały jednocześnie trzy kategorie wiekowe w sumie ponad 60 zawodników więc na początku tworzyły się spore zatory. Przed startem była losowana kolejność w jakiej należy się ustawić w sektorze, oczywiście wypadłem na samym końcu ale dzięki temu nie miałem nawet możliwości żeby się zajechać od początku. Przez co starczyło mi sił na dłużej przez co lepiej ją sobie rozłożyłem.
Chyba pierwszy raz zdarzyło mi się na wyścigu xc że głównie przewagę nad innymi zawodnikami zdobywałem na podjazdach, jakoś wbiłem się w rytm podjazdów ale za to gorzej szło mi na prostych.
Na koniec było losowanie nagród gdzie chyba każdy coś wygrał a nagrody były nie byle jakie np. zegarek Garmina za ponad 1000zł, wycieczka do Chorwacji, okulary, liczniki itp.
Impreza bardzo udana mam nadzieję, że za rok również się odbędzie.