Sobota, 19 maja 2012 | Komentarze 0

Junior Cup i Noc muzeów
Do Bełchatowa na pierwszą edycję Junior Cup nie udało się pojechać więc na drugiej edycji nie mogło mnie zabraknąć szczególnie, że odbywała się w Łagiewnikach. Nikt chyba nie miał wątpliwości, że zawody wygra Maniek...
To było moje pierwsze prawdziwe ściganie w tym roku i od początku szło mi słabo ale później na kolejnych okrążeniach szło mi jeszcze gorzej. W połowie 4 okrążenia dostałem dubla od Mańka na zjeździe na którym się spinałem żeby mnie nie doszedł ale się nie udało. Na końcówce walczyłem ze skurczami aby dojechać na metę na rowerze a nie go prowadzić. Ale i tak mi się bardzo podobało. Organizacja przebiegała sprawnie no i trasa jak zwykle perfekcyjnie oprowadzona i oznaczona. Naprawdę nie było się do czego przyczepić. Na koniec pyszna kiełbaska i naleśniki :)
16/21 miejsce w kat.
Dobrze, że przed wyścigiem dopompowałem kółka bo na trasie było sporo korzeni.

Zdjęcia z trasy autorstwa Ani.

Zjaazd :)

Po wyścigu minuta odpoczynku..

ale nie za długo bo w sumie nie umiałem się zmęczyć bo nogi nie ciągły. No i przyjechałem tu głównie dla fotografowania.
Maniek

Ciesiel

Kuchnio-rowero-magazyn

Wieczorem odwiedziliśmy kilka miejscówek z okazji Nocy muzeów.