h km/h

Niedziela, 18 marca 2012 | Komentarze 1

Kamienice przy dw. Fabrycznym
To już nie po raz pierwszy ale najprawdopodobniej po raz ostatni odwiedzam kamienice przy ul Składowej. Nowy dworzec nie może mieć takiej "nieładnej" okolicy i potrzebuje więcej miejsca. Trochę szkoda bo są takie ładne i mają ciekawe wnętrza. Wiadomo, co kto lubi ale stare zniszczone kamienice mają fajny klimat. Można zobaczyć jak żyli sobie ludzie kilka lat temu. Niestety w dużej większości są bardzo zdemolowane.
No i była okazja żeby przetestować nowy obiektyw 20mm f 1,8 ;)

Pierwsza standardowa, kilka razy ją odwiedzałem, najciekawsze w sumie są tutaj schody.

W tej chwili można swobodnie się poruszać po mieszkaniach. Spotkaliśmy nawet kilka osób które też sobie zwiedzały, no i Misiek był zachwycony tym miejscem.

Następne już były ciekawsze bo jakoś je wcześniej omijałem.

Mieszkańcy mieli dobry gust...

Meble niestety zostały mocno zniszczone rzez wilgoć.

Widok na nowo przeniesiony dw. autobusowy.

Centrum miasta - widok jak po wojnie.

Ostatnia zwiedzona kamienica była świeżo odnowiona, a nawet remont nie został dokończony.

Fotel nadzorcy - spotkaliśmy go przy wyjściu z jego lokum.

Perony dworca.

Ostatnio często na blogu pojawia się pies Misiek...

więc dla odmiany zakończę fotografią kota balkonowego.