Piątek, 21 października 2011 | Komentarze 2

Alleycat
Po całym dniu kurierki na miejscu miło zaskoczyła mnie frekwencja na alleycacie (13 osób). Znalezienie PK na mapie nie było łatwe. O większości ulic nie słyszałem. Naniosłem punkty na małą mapkę z it i ruszyłem z Wikim. Niestety pierwsze zadanie i już błąd. Punkt był 1,5km dalej. Właściwie prawie ze wszystkimi adresami (przynajmniej z pierwszego manifestu) miałem problem. Na drugim manifeście było trochę lepiej ale chyba dlatego, że jechałem z dwoma Bartkami którzy mieli normalne mapy miasta. Ostatecznie ukończyłem na 5 pozycji. To któryś z kolei alleycat w Łodzi w którym popełniam tak wiele błędów nawigacyjnych ale to chyba dlatego,że wydaje mi się że znam miasto.
Później zrobiliśmy sobie skidy i stójki na ostrzakach i przemieściliśmy się już w 5 osób w stronę Peronu 6 ... ;)

Manifest skopiowany z Cyklomaniaka
Złote Uliczki - Alleycat

CZĘŚĆ I

ul. Czeremoska 16 - nazwa firmy ochraniającej obiekt

ul. Gęsia 1 - 2 zielone litery pod tabliczką z numerem domu

ul. Kaletnicza - "Serwis Pogwarancyjny .." (dokończ nazwę)

ul. Kauffmana 24 - nazwiska umieszczone na kuple na śmieci

ul. Mianowskiego 21 - marka samochodu zaparkowanego przed tabliczką z numerem posesji

ul. Próżna/ul.Przelotna (skrzyżowanie) - kolor tynku budynku, na którym jest umieszczona tabliczka z nazwą "ulica Próżna"

ul. Przodowników Pracy 1 - do kogo należy dom

ul. 6 Siepnia 1/3 - zgłoś się z manifestem po drugą część, nie musisz mieć zaliczonych wszystkich punktów, ale musisz zmieścić się w limicie czasu.

CZĘŚĆ II

ul. Braterska - napis na kładce lub co /kogo kocha Arek

ul. Browarna 14 - po przeciwnej stronie, jakie 4 litery są na tablicy obok baneru "Skup metali kolorowych"

ul. Łączna 29/31 nazwa sklepu z artykułami dla zwierząt

ul. Szolc-Rogozińskiego 2 - nr żłobka

ul. Różyckiego 19 - nazwa firmy

ul. Sejmowa (na rogu z Lokatorską), narysuj obrazek znajdujący się pod napisem Stomatologiczna

pl. Niepodległości - fontanna Faustyny - META

Nawigacja z taka mapą była trochę utrudniona. Przez 4 lata używałem jej w kurierce więc nic dziwnego, że się trochę zużyła.