Niedziela, 28 sierpnia 2011 | Komentarze 2

Nowa rama
Wczoraj pół dnia walczyłem z przekładaniem osprzętu do nowej ramy Romet Sport. Najwięcej czasu zajęło mi odkręcanie suportu. Z lewej strony poskakałem po kluczu i w końcu poszło. Z prawej był większy problem, skakanie nic nie dało. Znalazłem odpowiednie miejsce w balkonowej barierce zaparłem się i ... zepsułem klucz. W końcu nie dość, że musiałem zakupić nowy pakiet suportu to w dodatku klucz do niego, ech.
Dzisiaj pierwsza jazda. Założyłem nowy mostek i niestety jest za długi.
Kilka zdjęć z dzisiejszej sesji. Choć celem wycieczki były warsztaty foto cosplay ale to może kiedy indziej jak uporam się z zaległymi zdjęciami.

Cały dzień mi w głowie siedziało..
Kategoria ostrzak

Pixon
| 17:48 sobota, 3 września 2011 | linkuj No to jedziemy teraz na tym samym wózku :D
inimicus
| 09:00 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Fajny ostrzak. Podoba mi się pomarańczowy, choć z bliska widać, że trochę przetyrana ta rama. Żeby Ci posłużyła troszkę dłużej niż poprzednie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa naspo