Środa, 10 sierpnia 2011 | Komentarze 2

Wojna rowerowa
Ok 13 stopni i deszcz trochę mnie zniechęciły ale pojechałem w końcu zobaczyć kto wystartował w wojnie rowerowej. Niestety frekwencja była dość niska bo na starcie pojawiła się jedynie dwójka organizatorów i dziennikarka Eski. Przez chwile mieli nadzieję, że ja także przyjechałem jako uczestnik no ale środek tygodnia, praca.. Po za tym co to za zabawa skoro spokojnie w jeden dzień można pokonać całą trasę. Śledziłem ten pomysł od początku i byłem zdziwiony bardzo dużym zainteresowaniem, wzmianki w radiu i portalach rowerowych, setki osób potwierdziło chęć udziału na facebooku. Wystarczył mały deszczyk i wszyscy mieli wygodne wytłumaczenie. Ech..

Bardzo zmarzłem więc wieczorem samochodem(!) na prelekcje o Chinach ;)
Kategoria kurierowanie, ostrzak

Czeczen | 17:53 niedziela, 14 sierpnia 2011 | linkuj Dobrze że chociaż ktoś kompetentny zdjęcia przyjechał zrobić .
tenbashi
| 12:49 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Nie którzy pokonają w 1 dzień, nie którzy w 4dni. Zależy jakie miasto się wylosuje. Śledziłem profil na fejsie. Dużo osób chętnych a potem... kwiatki jak na załączonym obrazku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edyni