Wtorek, 5 lipca 2011 | Komentarze 1

Awaryjnie - kolejne pieniądze włożone w rower
Ostatnio miałem dłuższą przerwę od BS, brak dostępu do internetu i ciągły brak czasu ale wkrótce nadrobię zaległości.
Wczoraj zmieniłem przetartą oponę na jakąś starą cst. Dziś po 5 km złapałem z tego powodu gumę bo opona była dziurawa. Podwójna łatka wytrzymała ok 50km. Poszperałem w plecaku żeby coś włożyć w oponę by się tak łatwo nie przetarło i znalazłem prawie idealne rozwiązanie. Podłożyłem monetę 5gr ;)
Po południu odbierałem przesyłkę z Galerii Łódzkiej. Po powrocie do miejsca gdzie zaparkowałem rower nie zastałem go. Jakoś się tym zbytnio nie zmartwiłem. Pomyślałem, że trudno i tak był stary i wszystko miał do wymiany. Rozejrzałem się wokoło i zapytałem sprzedawczynię biletów mpk. Powiedziała, że widziała jak ktoś z ochrony go wziął. Po długich poszukiwaniach jakiegokolwiek ochroniarza w końcu poszedłem do punku informacyjnego. Przyszedł ochroniarz i zaprowadził mnie do mojego rowerka. Stwierdził, że mam duże szczęście, że to on znalazł mój rower bo zdarzają się częste kradzieże. Następnym razem mam wchodzić z rowerem. No nic podziękowałem i pojechałem dalej.
Pod koniec dnia szybki kurs do Nowosolnej. Na prostych starałem się trzymać 35km/h.