Sobota, 26 marca 2011 | Komentarze 0

WROSTRO dzień 2
Pogoda się trochę zepsuła i trochę kropiło. Niespiesznie pojechaliśmy na Halę Ludową gdzie miał zacząć się główny alleycat. Start opóźnił się o ok 2 godziny głównie z powodu gości z Poznania, którzy nie mogli dojść do siebie po wczorajszej imprezie. Wyścig był drużynowy tzn losowe 3 osoby w zespole miały różne manifesty. Mi przypadły po jednej osobie z Poznania i Wrocławia.
Alley był dość prosty. Najbardziej pomógł mi w tym Czeczen (był w innej drużynie ale miał ten sam manifest) który przy ustalaniu sobie wariantu zaliczania punktów korzystał z mojej mapy i poznajdywał wszystkie miejsca do zaliczenia. Ja w tym czasie mogłem zająć się robieniem zdjęć ;)
Na mecie okazało się, że koleś z Wrocławia zgubił manifest więc od razu było wiadomo, że będziemy mieć słabe miejsce.
Po wyścigu pojechaliśmy na pyszne pierogi a później na teren bocznicy kolejowej na rozgrywki bike polo.
Gra w bike polo i wszystkie (4) jakie rozegraliśmy przegraliśmy do 0 do 5 z wyjątkiem ostatniego 1 do 5. No nic może następnym razem pójdzie lepiej.
Po meczu były 3 rundy footdownów (jedną udało mi się wygrać) i stójki - przypadek losowy, że nie wygrałem ;/
Teścik nowego szkiełka, wszystkie dzisiejsze zdjęcia wykonałem 70-210 f4 - niestety dość ciemno było i większość na iso 1600.

Mamba

Szukanie punktów na mapie i ustalanie wariantów.

Uzupełniony manifest.

Macias - główny organizator tegorocznego WROSTRO.

3..2..1.. polo!

Przypinanie rowerów według ostrokołowców ;)

W klubie Madness odbyły się rozgrywki w gold sprintach. Ja z Andrzejem i Czeczenem stwierdziliśmy, że jesteśmy na to za bardzo zmęczeni. Po wstępnych rozjazdach najlepszy był szybszy ode mnie o ponad 2 sekundy więc nawet na ćwierćfinały bym się nie załapał. Po za tym rozgrywki przeciągały się w czasie i finały skończyły się o 4 w nocy.

Mamba

Ostry

Śpiąc na kasie musisz być czujny :P