h km/h

Niedziela, 20 lutego 2011 | Komentarze 3

Brugi Winter Trophy - Zawoja czyli rajd na rakiety bez rakiet
Kolejna edycja górskich zawodów zimowych organizowanych przez Compass. Pojechaliśmy do Zawoi w składzie Piotrek, Rafał, Cortez i ja.
W sobotę Piotrek z Rafałem startowali a ja z Cortezem wybrałem się na Babią Górę. Oczywiście żeby nie było za łatwo poszliśmy żółtym szlakiem (Perć Akademików), niestety szlak szybko zgubiliśmy i na czworaka wdrapywaliśmy się po stromym i oblodzonym stoku. Myślałem jednak, że będzie trudniej ale i tak było ciekawie. Na Szczycie oczywiście nic nie było widać i temp. odczuwalna wahała się w granicach -20 stopni. Rękawice na dłoniach zamarzały a po zdjęciu było je ciężko założyć.

W niedziele pobawiłem się trochę w fotografię sportową. Było sporo biegania z aparatem po górskich ścieżkach i nawigowania. Warunki były dość trudne, padający śnieg, - 5 stopni, zamarzające szkła i dekielki :P
Fotografowanie takich zawodów przynosi wiele satysfakcji. Mam nadzieję, że będę miał jeszcze kiedyś okazję uczestniczyć jako fotograf w podobnych zmaganiach zawodników.
Oto co udało mi się ustrzelić. Może komuś zdjęcia przypadną do gustu.
Po wydaniu map, analiza wariantów.

Ula

Sabina

Rafał z Piotrkiem przed startem 2 etapu. Ostatecznie zajęli 4 miejsce.

Na PK 3

Okolice PK 4

Zwycięska para w kat Mix, oczywiście główni liderzy więc bez niespodzianek.

Zakończenie zawodów umilał lokalny zespół ;)

Wybieranie nagród.

Standardowo więcej zdjęć na Picassie

Dla tych którzy nie do końca widzą sens biegania po górach zima w mrozie. Polecam świetny tekst na blogu PK4
Pozdrawiam
Kategoria rajdy, zawody

Aga
| 06:37 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj no tak... faceci ;)
mavic
| 22:55 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Na rowerze łatwiej pewnie się wychłodzić w takich gatkach ale podczas biegu nie ma to takiego znaczenia.
Sam też śmigam na rowerze w grubych (narciarskich) spodniach.
P.s. Oj i tak nic nie widać :P
Aga
| 22:07 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj a ja się tak zastanawiam, czy te obcisłe galotki w których bryka 90% zawodników nie wychładzają zanadto tyłka? :) ja się tak zżyłam z narciarskimi spodniami że bez w nich mróz nigdzie się nie ruszam, czyli spodnie do pracy, do sklepu :D, z psem i na rower :))) no... jedynie do bardzo oficjalnych wyjść ich nie zakładam.

p.s. skadruj trochę od dołu ostatnie zdjęcie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wolat