Środa, 23 lutego 2011 | Komentarze 7

Słoneczne kurierowanie
Dzisiaj na kole jeździł ze mną przez moment kolejny bikestatowicz - Pixon. Było trochę przestojów ale i tak rekordowo w tym roku 13 kursów.
Ładna pogoda więc wziąłem kompakcika. Jakoś ostatnio się zastanawiam nad przyszłością tego bloga. Coś mało zdjęć wrzucam, może nie umiem pokazać już ciekawych rzeczy, może mi się one znudziły i spowszedniały a może po prostu zniechęciłem się tym, że nie potrafię pokazać tego co chcę tym aparatem. No nic może się poprawię. Tym czasem wrzucam dzisiejsze gniotki.

Kategoria kurierowanie, ostrzak

mavic
| 18:17 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Z tym wpisem to była trochę prowokacja. W każdym razie obiecuję, że na blogu będzie więcej zdjęć Łodzi.
simi-removed
| 23:06 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Za przeproszeniem... Kurde, tyle dobrych zdjęć i chcesz to rzucić? Nie żartuj. Twoje zdjęcia się świetnie ogląda, zwłaszcza te kurierskie - takie nieco inne spojrzenie na Łódź i szkoda by bylo jakbyś to zarzucił. Jest dobrze, wcale nie musisz się zbyt dużo poprawiać. Pozdrawiam :)
serwecz
| 21:15 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Tak, mimo tych mrozów już wiosnę czuć w powietrzu.
mavic
| 23:35 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Nie chodzi o to, że nie mam motywacji lustrem robię tysiące zdjęć ale cykanie kompaktem mnie jakoś już tak nie bawi, choć ma dużą przewagę nad lustrem. Nie rzuca się w oczy i można uchwycić sytuacje gdzie większego aparatu nawet nie zdążę wyjąć z torby.
Tak sobie myślę, że może brak zdjęć spowodowana była również tym, że odpuściłem na jakiś czas jazdę i nie sprawiało mi to takiej przyjemności. Ale już ożywam i zaczynam czuć wiosnę ;P
kkkrajek18-remov
| 21:58 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Pobaw się jakimiś "ulepszaczami" do zdjęć :)
Motywuje do działania :)
Aga
| 20:37 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Nie "może" się poprawię tylko musisz się poprawić :)
To może złożę Ci zamówienie na pomysł...... sfotografuj 3 owczarki niemieckie z rodzinnego miasta mojego Nazgula czyli..... Łodzi ;-))
Dario
| 19:18 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Kiedyś ktoś powiedział mi, że na około 100 zrobionych zdjęć, najwyżej jedno jest bardzo dobre. Także nie myśl o tym co robisz w ten sposób. Nie wiadomo kiedy i co wpadnie w obiektyw a będzie genialne. Z przerwami zdjęcia robię od 40 lat i tylko jedno wyszło mi fantastycznie. To zdjęcie moich dzieciaków, kiedy były małe. I tylko tyle. Miej aparaturę przy sobie. I rób.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eciwk