Sobota, 18 grudnia 2010 | Komentarze 9

Miejski Bobcyk
Pogoda super do jazdy na rowerze czyli ok - 10stopni ;)
Bobcyk mikołajkowy po mieście czyli alley według Cyklomaniaka. Wpisowym było 2zł + prezent który po wyścigu był losowany wśród uczestników i organizatorów. Do "wyścigu" ogłaszanego od miesiąca stawia się 6 osób (słownie: sześć)! Na starcie telewizja, wywiady, oficjalny start. Do zaliczenia 15 PK w limicie 3 godzin.
Ja nie zamierzam się ścigać. Przyjechałem tak po prostu z ciekawości zobaczyć co Jam wymyślił.
Jakimś cudem udało mi się wygrać bobcyka i do tego jako pierwszy z Anią odnalazłem plackarnie gdzie w nagrodę mamy darmową porcję ;)
Na koniec dostaliśmy od organizatora jeszcze bilety na mecz siatkarek Łódzkiej Organiki.
Manifest:
1.Podaj pierwsze słowo 1 pkt REGULAMINU placu zabaw w Parku
2.Podaj TRZY wyróżnione litery ze ściany TOALETY przy amfiteatrze amfiteatrze Parku
3.Z której strony świata, patrząc ze środka skrzyżowania ścieżek, stoi uschnięte (do4 m BEZ kory) drzewo
4.Podaj napis ze ściany budynku „stojącego NA torach”
5.Podaj numer parowozu
6.Jakie tory (NUMER) biegną wzdłuż peronu 2 na stacji Łódź Widzew. Potwierdź pobyt PIECZĄTKĄ
7.Jaki znak wisi przy tabliczce ul. MAŁACHOWSKIEGO 5
8.Ile słupów podpiera dach chaty grillowej w bacówce „U Józka”
9.Potwierdź swą bytność w herbaciarni naszego dobrodzieja w Manufie
10.Weź pieczątkę z PLACKARNI > adres PARZYSTYna Narutowicza między Piotrkowską a Kilińskiego
11.Jakiej marki papierochy są reklamowane na budynku pod adresem ZGIERSKA 139
12.Potwierdź pieczątką swą obecność w dowolnym obiekcie NAD Stawami w Arturówku
13.Ile słupków podpiera CZOŁOWĄ barierkę na MOLO
14.Ile „KAMIENNYCH” koszy stoi wzdłuż północnego brzegu Stawu
15.Ile chuśtawek jest na placu zabaw przy głównej alei tej części Parku
Na mapce należało nanieść punkty do odnalezienia.

Mój wariant przejazdu.

Jam w roli mikołaja.

Nagroda - mniam ;)

Później na wspomniany wcześniej mecz siatkówki.

Mecz niestety nie był zbyt emocjonujący, pewnie przez zmęczenie po bobcyku i fakt, że Łodzianki przegrały.

Pixon
| 02:58 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Nono fajny mecz :D
basik | 20:49 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj niezłe tyłeczki!!!
Cortez
| 16:14 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj A przed ostatnie zdjęcie to chyba wizualizacja drogi powrotnej z pubu po meczu;P
| 16:12 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj A z piernika najsmaczniejsze były lukrowane guziczki;]
surf-removed
| 23:03 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj Fajny Bobcyk, gratulacje. Zdjęcia z meczu też miło obejrzeć.
ememka
| 18:11 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj PS. Podoba mi sie ta zabawa, cos jak "podchody";) szkoda ze mnie nie ma w Lodzi, bo chetnie wzielabym w tym udzial;)
| 18:08 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj Juz wiem czemu faceci tak lubia ogladac siatkowke kobiet;)
Aga
| 17:49 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj uwielbiam mapę Łodzi :D tyle razy już w niej byłam a ciągle odkrywam te ulice na nowo bo się wiecznie gubię :D
a co do siatkarek... którą masz na oku? ;)))
DaDasik
| 14:50 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj No dostały po tyłku, ale ja jestem zadowolony bo "moje" siatkareczki wygrały :)
Fajna relacja :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa porow