Poniedziałek, 1 marca 2010 | Komentarze 6

Odblaskowy Anioł - reportaż
Rano pojechałem z Maćkiem do sklepu rowerowego Easy Bike na Próchnika. Po chwili zjawili się nieoczekiwanie reporter Radia Łódź i Radia Planeta. Którzy robili wywiad z Maćkiem, sprzedawcą sklepu i ze mną.
Po jakimś czasie przyjechali reporterzy z Telewizji TVP 3:

Zejście po schodach - nie było łatwo.

Dziennikarze Radia Planeta i Radia Łódź w akcji.

Właściciel sklepu

Krótka wzmianka o Maćku była też w Teleexpresie.
Poranek za oknem.

A w pracy jakoś rekordowo. Tym bardziej, że zacząłem pracować od 11:00. Niby kilometrów niewiele ale to mój tegoroczny rekord :) Trochę deszczu, dużo wiatru.
Kategoria kurierowanie, ostrzak

karotti
| 22:14 piątek, 5 marca 2010 | linkuj jego numer rejestracyjny to po prostu "Odblaskowy Anioł ze Szczecina", ma go zarówno z przodu jak i z tyłu swojego pojazdu ;]
Dynio
| 21:35 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj Super gość i brawa dla tych którzy mu pomagają !!!
flash
| 21:01 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj jaki ma numer rejestracyjny? :)
karotti
| 07:56 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj a ja go zgarnęłam pod akademikiem, wypił kawkę i dostał kanapki, niestety więcej moja studencka lodówka nie posiadała ;] poza tym miałam zbyteczne klocki hamulcowe, mam nadzieję, że mu się przydadzą :)
k4r3l
| 06:45 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj mnie się wydaje, że był, ale tylko przejazdem, bo jak już pisałem we wcześniejszym wpisie Mavica, pomagałem na dworcu w BB jakiemuś gościowi załadować rower na pociąg w kierunku Zwardonia (był faktycznie wycieńczony). ale wtedy nie miałem pojęcia o takiej akcji...
Autochton
| 23:32 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Pozytywna akcja :) Powinien zawitać do Bielska-Białej gdyż niedawno reporterzy gazety skarżyli się, że nie można nigdzie kupić takich odblaskowych elementów.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyokr