h km/h

18. Wólczańska 108
19. Złota 7
20. Żeromskiego 90A

Zaraz po pracy pojechałem na Lipową 57 gdzie miał nastąpić start Alleycata. Na miejscu kilka sekund przede mną pojawił się brat - Piotrek, później wpadł Wiki i reszta ekipy. Przed startem objaśnienie regulaminu, rozdanie szprychówek i manifestów i można ruszać. Aleeycat tak jak się spodziewałem był nietypowy i oryginalny. Potwierdzeniem odwiedzenia konkretnego adresu miały być zdjęcia wykonane tabliczką z numerem ulicy. Ograniczeniem w wystartowaniu było więc posiadanie cyfrowego aparatu bądź telefonu z aparatem. Pomimo to i niesprzyjającej pogody stawiło się 13 osób.
Większość pojechała, zostali orientaliści/kurierzy. Głowiliśmy się dłuższą chwilę nad mapą. W końcu ruszyłem z Muflonem, Filipem i Wikim. Odwiedzając kolejno PK od południowej części miasta. Po zdobyciu kilku PK przyszedł czas na ul Dobrą, Stwierdziłem, że wiem lepiej i pojechałem swoją drogą, niestety okazało się, że pomyliłem ulice. Później na ul. Tramwajową, Złotą i Pl Komuny Paryskiej. Tam spotykam Piotrka i Serwecza, miałem nadzieję, że pojadę dalej z nimi ale jechali w przeciwnym kierunku. Samemu jakoś nie za bardzo mi się chciało jechać tym bardziej, że nie najlepiej się dzisiaj czułem. Pojechałem więc na ostatni mój PK czyli końcówka ul. Lipowej i na metę do sklepu LCC. Tam był już Kuba który miał awarię swojej poziomki i musiał się wycofać.

Uniwersytet Medyczny.

Sklep Lodz Cycle Chic - miejsce startu alleycata

PK

Kuba nie wygrał i się zasmucił.

Nagroda dla zwycięzcy.

Nagrody pocieszenia :)

Susanoo
| 17:07 wtorek, 16 lutego 2010 | linkuj Widze, że figurki nadal się sprawdzają :)
Młynarz | 21:48 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Adam Małysz i Mavic to moi idole! :D
vanhelsing
| 21:34 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Inne ujęcia miasta robisz :) Niewiele osób ma taką możliwość, kurierzy rowerowi są wśród tych osób ! Ekstra :D
Aga vel. agenciara :)) | 21:31 sobota, 13 lutego 2010 | linkuj Nie wiem jak Ty to robisz ale Twoje fotki można oglądać i .... i się zamyślić by po chwili kolejne oglądać i się zamyślić :)
Niesamowite :)
Oby tak dalej :)
Pozdrrr

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepo