Wtorek, 2 lutego 2010 | Komentarze 3

Szare myśli
Dużo kursów, dużo kilometrów, bla bla bla... to by było na tyle z pozytywnych aspektów dzisiejszego dnia.
Urzekła mnie bardzo scena ludzi przechodzących na pasach dla pieszych, niestety nie zdążyłem wyjąć aparatu, szkoda bo byłoby to co najmniej moje zdjęcie miesiąca. Przez resztę dnia woziłem aparat w kieszeni ale to co udało mi się zrobić to tylko nieudolne próby tego co chciałem uchwycić.

Ściśnięci jak ... w klatce.

Pogotowie, kompleksowa obsługa: przeprowadzki, zakwaterowanie...

Wczorajsza fabryka.

Galeria Łódzka po mojemu.

Cały dzień za mną chodziła ta piosenka, dawno tak nie miałem.
www.youtube.com/watch?v=oJXrCx0KO4E
Kategoria kurierowanie, ostrzak

mavic
| 23:59 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Miło mi, że się podobają zdjęcia i dziękuję za cenne wskazówki.
niradhara
| 20:11 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Świetny fotoreportaż :)
Vanhelsing ma rację. Można też sterować kontrastem zastępując zwykłą desaturację miksowaniem kanałów.
Pozdrawiam :)
vanhelsing
| 19:23 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj Fajne zdjęcia :) Ja bym na Twoim miejscu jeszcze trochę mocniejszy kontrast dawał, byłyby bardziej wyraziste.
Podoba mi się foto w galerii :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa podni