Piątek, 20 listopada 2009 | Komentarze 1

Mistrz i Małgorzata
Pogoda dzisiaj była idealna jak na tę porę roku. Nie mogłem oderwać wzroku od wyjątkowo błękitnego nieba.
Po wcześniej (nie) skończonej pracy ponownie na Festiwal Mediów. Po dwóch filmach podjechałem do teatru gdzie odbywała się próba generalna przed jutrzejszą premierą musicalu "Mistrz i Małgorzata", Mistrza grał znajomy kolegi. Bardzo mi się podobało przedstawienie!
Dawno zdjęć nie robiłem. Nie miałem zbytnio czasu ale kilka udało się dziś wykonać.
Wracając złapałem kapcia. Łątki się nie chciały trzymać. Druga łatka jak się później okazało też się odkleiła
Po sąsiedzku.

Manufaktórowo

Transport tramwaju.

"Mistrz i Małgorzata".

Małgorzata i Mistrz.

Kategoria kurierowanie, ostrzak

camelek86
| 20:52 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj Ten musical w teatrze V6 na Żeromskiego? Ciekawe czy równie jest dobry jak przeniesienie sceniczne powieści w Teatrze Nowym. Byłam na spektaklu przed premierą z sześć lat temu, a rok później znów się skusiłam:) pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ypang