Piątek, 16 października 2009 | Komentarze 3

ALLEYCAT - Dekada Herrmana
Po pracy długo oczekiwany Alleycat.
Zjawiło się 12 osób (przybliżona kolejność oddania manifestów):
Michał
Wojtek - fix - wycofał się
(50% ostrych kół)
Osób nie było za wiele ale biorąc pod uwagę pogodę (padający deszcz) i to, że do końca nie było wiadomo czy się alley odbędzie i tak nie było najgorzej z frekwencją. Jedyną osobą która startowała a nie była kurierem był Marcin.

Ruszyliśmy ok godziny 19:00. Na początek na Dworzec Fabryczny by szybko przemieścić się w kierunku południowym znajdując kolejne adresy i wypełniając manifest. Jak na alleycata jazda była raczej spokojna, nie można się było zbytnio rozpędzić bo trzeba było kontrolować kierunek jazdy aby czegoś nie przeoczyć. Nie obyło się oczywiście bez przejazdów na czerwonym świetle, jazdy pod prąd, itp. Mi raz spadł łańcuch, byłem przekonany, że to już koniec i dalej nie pojadę ale udało się ukończyć wyscig. Większość trasy jechaliśmy w cztero-osobowym składzie: Ania, Michał, Krzysiek i ja. Na metę dojechaliśmy jednocześnie w piątkę (na końcu dołączył Paweł).
Po zakończeniu pojechaliśmy na Kebaba na Radwańską a później do firmy trochę się rozgrzać .. :)
Szprychówka

Manifest

Zbiórka w Quriersie.

Zakończenie w Manufakturze.

Ogłoszenie wyników.

Krzysiek za nagrodą z I miejsce.

Nagroda za II miejsce.

W niedalekiej przyszłości będę robił swojego allecata, zapraszam wszystkich! Info pojawi się kilka dni przed wyścigiem.