Niedziela, 11 października 2009 | Komentarze 2

Nieoficjalny Maraton Cyklomaniaka
Czwarta już edycja nieoficjalnego maratonu, co roku jest możliwość sprawdzenia się z najlepszymi z Łodzi. Tym razem niestety pogoda nie napawała optymizmem ale nie była przeszkodą w dobrej zabawie.
Dojeżdżam na mostek w Arturówku gdzie wydawało mi się, że będzie zbiórka. Nie było nikogo już miałem wątpliwości czy czasem nie odwołali maratonu. Na szczęście wszyscy się odnaleźli 200m dalej. Po szybkiej rejestracji nastąpił start z mostka w 51-osobowym składzie. Na początek dość spokojnie. Czołówka znika z pola widzenia przed wyjazdem z lasu. Od początku chce jechać z kimś bo trasę słabo znam i nie chcę się zgubić. Na szczęście nie ma z tym problemu, praktycznie całą trasę jechałem z kimś kto znał ją lepiej więc nawet się nie pogubiłem. Trasa wymagająca więc można się było zmęczyć.
2 fotki wykonane przez Lazego (P.L.)

Mieszanie w wynikach.

Najlepsi w Łodzi. Od lewej: Kamień, Maniek i Ciesiel.

Najlepsze rowerzystki: Kinga, Laura.

Pluca odbiera nagrodę specjalną za zajęcie 13 miejsca.

Nagrodzony Mucha za duże postępy w rowerowaniu.

Po zakończeniu nastąpiła degustacja głównej nagrody, później w paczką BS do baru się trochę rozgrzać.