Piątek, 14 sierpnia 2009 | Komentarze 1

Bike Feltival
Dzisiaj wyruszyłem dość wcześnie. Do południa chciałem zrobić traskę którą poleciła mi napotkana bikerka 2 dni wcześniej.
Schronisko które zamieszkiwałem przez kilka dni.

Mech płonnik

Kopalnia granitu w której byłem wcześniej.

Widok na Góry Izerskie w stronę Świeradowa Zdrój.

W miasteczku festiwalowym. Zapatrzyłem się na cżęści rowerowe i nie zdążyłem na objazd trasy jutrzejszego maratonu na który się tak spieszyłem.

Ale w sumie to chciałem trochę odpocząć więc pojechałem obejrzeć zawody w DH. Przy okazji poćwiczyć fotografowanie w trudnych warunkach (oświetleniowych).

W DH trzeba mieć dużo siły w dłoniach ;)

Traska :) Zjechałem sobie po zawodach. Publiczność która została jeszcze przy trasie kibicowała mi bardziej niż zawodnikom :) Na 28" rzeczywiście ciężko się zjeżdża do tego wytarte opony 1,75 ale było super pomimo, że 2 razy skleiłem się z drzewem.

Później obejrzałem jeszcze zawody w dircie/streecie. Według mnie dobrze zorganizowane i do tego fajna muzyka.

Wróciłem do schroniska szlakiem nad rzeką Kamiennną. Bardzo piękny odcinek. Jeden z najlepszych w okolicy Szklarskiej Poręby. Polecam!!!