Czwartek, 13 sierpnia 2009 | Komentarze 0

Przełęcz Karkonoska + nieudana próba wjechania na Śnieżkę.
Rano, na początek dnia asfaltowy podjazd do Michałowic. Po drodze mały tunel.

W Przesiece.

Wodospad "Podgórnej"

Właściwy podjazd na przełęcz Karkonoską. Ponad 400m podjazdu na odcinku 4,5km. Jechałem dość mocno. Pod koniec aż mi się w głowie kołowało (chyba z niedotlenienia) Wykręciłem podjazd w 22 min co daje średnią ok 12km/h. Rzeczywiście jest to jeden z najcięższych podjazdów jakie miałem okazje pokonywać. Dla porównania zjeżdżałem tą samą trasę w trochę ponad 4 min co daje średnią ok 64 km/h i max 78km/h !! :) Z górki okazało się że jest bardzo nierówny asfalt ale średnia robi wrażenie.

Po dość długim odpoczynku ruszam dalej w celu zdobycia Śnieżki od strony przełęczy. Po kilometrze niesienia roweru na plecach rezygnuję z tego planu. Kamieni jest coraz więcej. Trochę mnie to przerażało poza tym nie miałem już nic do jedzenia. Wróciłem się do przełęczy. Było z górki więc jechałem. Zjazd bardzo wymagający i męczący 2 razy przeleciałem przez kierę ale było fajnie :D

Strumyczki...

Później zjechałem zobaczyć co dzieje się w miasteczku festiwalowym.