Czwartek, 22 października 2020 | Komentarze 0

Nocne szosowanie 5

Do końca się wahałem czy jechać. Stwierdziłem, że najwyżej w połowię odpuszczę, do tego przesunięta godzina startu na 18:30 więc stwierdziłem, że zdążę więc jadę.
Na starcie przy kawiarni Mała Czarna zebrało się nas chyba 9 osób. Na początku lekkie szarpane tempo, szczególnie wychodzenie z zakrętów. Po 20km coraz częstsze i dłuższe ucieczki. Zacząłem trochę zostawać w tyle. Po ok 50km mieliśmy średnią ok 31km/h. Później jeden kolega przywalił w dziurę i 2 dętki do kosza. więc dłuższy postój. Między czasie 2 osoby nie wytrzymały tempa. Po kilku kilometrach kapcia łapie Iza. Mnie już odcina moc i brak wody więc ruszam samotnie w stronę Trzebnicy. Wiem że szybko mnie dogonią. Zbaczamy trochę z trasy bo jest po 22 i otwarty jest tylko Orlen. Uzupełnienie paliwa i znowu trzeba się jakoś rozgrzać. Jest ok 12 stopni ale miejscami mgła i dość rześko. Jeszcze czasem próbuję trzymać koło ale nogi mam już zabetonowane. Ostatnie 20km jadę już samotnie i nie docieram na punkt mety do siedziby WKRu. Ale jedzie i się dobrze i równo. Pierwsza setka w tym roku i pewnie ostatnia. bardzo dawno nie jechałem w takim stanie, na takim zmęczeniu i skurczach łydek. Ostatnio w takim zmęczeniu jechałem po asfalcie na początku Wisły 1200.. 2 lata temu. Może kiedyś się przekonam i zakupię szosę.