Wtorek, 28 kwietnia 2009 | Komentarze 2

Sporo kursów, chyba dlatego, że jeździliśmy w trochę okrojonym składzie ale wreszcie można było trochę zrobić kursów "po drodze" nie zjeżdżając za każdym razem do bazy. Po południu miałem miałem bliskie spotkanie z samochodem... Stoi sobie sznur kilkudziesięciu aut w korku (haha dobrze im tak) ale jeden się chciał wyłamać i zaczął manewr wyprzedzania akurat wtedy gdy go wymijałem. Przejechałem trochę po jego boku i zachaczyłem o lusterko. Niestety nie urwałem ale już nie chciało mi się wracać specjalnie żeby mu je wyrwać bo i tak mu nie jest potrzebne skoro mnie nie widział :P Po pracy mały trip po mieście, trochę po parkach i do Manufaktury. Powrót przed 21:00.
Kategoria kurierowanie, ostrzak

Pixon
| 22:23 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj Pirat drogowy ! ;]
alice
| 18:38 środa, 29 kwietnia 2009 | linkuj Nie wiem w sumie gdzie odpowiedzieć na Twój komentarz bo gubię się jeszcze na tej stronce.. ;) widzę że ostro qrierujesz - podziwiam wytrwałość! Co do mojego upadku pewnie między innymi przyczyną była też zmiana roweru, ale także zmęczenie! Jedyną poważną konsekwencją jest to, że niestety na moje nieszczęście nie wyruszę na planowany wyjazd w góry Izerskie na majówkę. Ale jak to się mówi góry nie uciekną :)
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz