Sobota, 29 lipca 2017 | Komentarze 0

IT Orient - prawie pierwszy :P
Pierwszy start po dłuższej przerwie.
Ponad 200 zawodników na wszystkich trasach więc impreza się mocno już rozrosła. Od początku jadę asekuracyjnie. Na PK 20 spotykam Adama, Krystiana, Wikiego i Jarka. Oni wszyscy jadą długi dystans a ja krótki więc nie spinam się na trzymanie im koła. Zresztą wiem że i tak bym nie utrzymał. Przez kilka km jadę za Wikim ale jak dla mnie trochę za szybko. Wiki odskoczył i przegapił zjazd do punktu. Na kolejnym PK znowu spotkałem resztę zawodników. Dalej jadę okrężną drogą asfaltową powiększając tylko stratę. O dziwo na następnych punktach spotykam Adama i Krystiana którzy prawie od początku jadą razem i są na pewno pierwsi. Wydało mi się to trochę podejrzane że ich spotykam a jadę sobie średnio rekreacyjnie. Jeszcze przed bufetem dopadają mnie skurcze i trzymają z małymi przerwami do końca rajdu. Na PK 1 był do odnalezienia punkt na azymucie 315 stopni 450m. Ładnych kilka minut zrobiłem tu straty bo niespiesznie poszedłem z buta szukać PK oczywiście nadrabiając z 200-300m. Dalej jechało się źle ale skutecznie zaliczając PK bez wydawało mi się większych wpadek. Jakoś docisnąłem do mety i okazało się że jestem pierwszy na swojej trasie. Trochę wydawało mi się to dziwne. Po przeanalizowaniu mojego wariantu Michał stwierdził że jednak brakuje mi jednego PK do kompletu z trasy mega. Pojechałem więc czym prędzej nadrobić swój błąd ale najbliższym PK który ominąłem był prawie w środku mojej mapy więc ponad 8 km w jedną stronę. Nadrobienie błędu zajęło mi ok 50 min więc spadłem z 1 na ok  25 miejsce.
Jechałem dość czujnie więc udało się uniknąć dużych błędów oprócz jednego :P
Lampiony były widoczne z daleka więc to sporo ułatwiało.