Niedziela, 16 października 2016 | Komentarze 0

Ostatni etap Otwartych Mistrzostw Wrocławia
Dzień wcześniej założyłem mapnik z mapą z poprzedniej edycji gdzie byłem zdyskwalifikowany za brak wszystkich PK. Nie wróżyło to dobrze na tą edycję. Ale przynajmniej deszcz nie padał wbrew wcześniejszym prognozom. Teoretycznie tu powinno być lepiej bo kiedyś ze 2 razy się przejechałem po tej okolicy i 4 dni temu startowałem w biegowej edycji WKS Śląsk na tym samym terenie. Na biegach poszło mi bardzo słabo nawigacyjnie. Połowę PK odpuściłem bo nie wziąłem czołówki będąc pewnym że się wyrobię przed zmrokiem. Ale nigdy aż tak słabo nie nawigowałem.
Tutaj początek był podobny tzn zamiast na PK nr 1 pojechałem na PK 11 który był w przeciwnym kierunku. Czyli na samym początku jakieś 4 min straty. Później było już lepiej w zasadzie z każdym PK szło mi coraz lepiej. Teren i rozmieszczenie punktów bardzo dobre. ciekawe przeloty i możliwość wyboru różnych wariantów. W przyszłym roku planuję więcej startów w biegach jak i krótkich jazdach rowerowych na orientację. Powoli trzeba odbudować pracę z mapą bo forma jako taka wróci szybko sama przy okazji.