Czwartek, 19 lutego 2009 | Komentarze 3

Pechowo
Dzisiaj pojechałem sobie do pracy ale zapowiadało się na długie czekanie na jakikolwiek kurs. Pojechałem więc do hurtowni rowerowej. Wracając łańcuch co chwilę spadał i przeskakiwał na zębatkach. Mocno zużyty napęd i uszkodzona jedna ze sprężyn napinających przerzutkę uniemożliwiały normalną jazdę. W bazie zabrałem się więc za skracanie łańcucha i w tym momencie strzeliła opona tylna ogłuszając mnie na kilka minut!! Nie dość, że opona i dętka do wyrzucenia to jeszcze zauważyłem brak powietrza w przednim kole. W tym momencie wszystkiego mi się odechciało i po uporaniu się z tym wszystkim zrobiłem 3 kursy i o 16 byłem w domu.
Wieczorem pojechałem do Manufaktury na ściankę wspinaczkową. Wydawało mi się, że to jest łatwiejsze. Strasznie szybko się przy tym męczą ręce.
Kategoria singiel

mavik | 19:33 sobota, 21 lutego 2009 | linkuj aard -> Pierwszy raz :) Podstaw nauczył mnie mniej więcej kolega.
aard
| 10:27 sobota, 21 lutego 2009 | linkuj Czyżby pierwsza w życiu wizyta na ściance? :)
Gratuluję inicjacji! ;)
Zajrzyj kiedyś na AKG w poniedziałek lub piątek - znacznie taniej i chyba więcej się można nauczyć niż na Strato. Oczywiście, jeśli trafisz na kogoś życzliwego ;)
MARECKY
| 18:52 piątek, 20 lutego 2009 | linkuj A myślałem,że ja mam najwiekszego pecha z dętkami ;-). Pozdrower.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw