9:30 " href="http://mavic.bikestats.pl/140656,Jazda-z-Kasztanami-930.html">

Poniedziałek, 15 grudnia 2008 | Komentarze 2

Nie miałem dzisiaj jeszcze swojego bika więc do pracy na Piotrka singlu. Ledwie dojechałem do firmy. Tam dopiero wszystko (prawie:) wyregulowałem ale i tak się strasznie jeździło. Nie działające hamulce, za krótka sztyca, brak spd'ów. Zrobiłem 2 kursy i wróciłem się do domu po Authora. Odrazu lepiej :)
Podczas zmiany biegów z przodu na jednej z dziur w chodniku łańcuch mi się tak zakleszczył, ze w żaden sposób go nie mogłem wybić. W końcu musiałem odkrecić przednią przeżutkę. Na szczęście nic się nie pokrzywiło. Dlatego lepiej jeździć na singlu tam nie ma takiech problemów ;) Wcześniej skończyłem pracę żeby zdążyć odebrać singla z serwisu.
Kategoria author, singiel

kris91
| 23:10 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj aa widze ,że dziś bardziej lajtowa przejażdżżka ;))
co do spd to sam juz sobie nie wyobrazam jazdy na platformach :D
....
wiesz co.. faktycznie.. nie jeżdże za długo abym mógł myśleć o wspanialych dystansach w najlepszym czasie.. praktycznie jeżdze od końca lipca.. spd mam od 3 tygodni... wiec w przyszlym roku dopiero zacznie sie dla mnie prawdziwa jazda :]]
a jeszcze aby dokladnie 37km i bedzie 3000km przejechanych :D niestety na razie z tą nogą sie nie wybiore.. może w wigilie pojade ;D
vanhelsing
| 22:04 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj oj, bez spd to się beznadziejnie jeździ, gdy się do tego cuda człowiek przyzwyczai :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potke