Poniedziałek, 1 grudnia 2008 | Komentarze 10

300 dni na rowerze w tym roku.
Nie fociłem ponad 2 tygodnie więc trzeba było to zmienić. Ciepły i słoneczny dzień sprawił, że pierwszy raz od bardzo dawna się nie spóźniłem do pracy (no prawie:) Po dłuugiej przerwie bez roweru. Wreszcie do pracy.
Przyszedł czas na ul. Narutowicza. Źle dla samochodów ale lepiej dla rowerów bo taki remont nam nie przeszkadza.

Ul. Moniuszki jedna ze spokojniejszych w centrum.

W tle Księży Młyn - lofty.

Nie obyło się dzisiaj bez łatania. Ale za to był pretekst do zrobienia fotki ;)

Miałem dzisiaj nadzieję, że zrobię stówkę ale się jakoś nie złożyło. Pod wieczór do Aleksandrowa. z powrotem pod wiatr, silny wiatr :(
Kategoria kurierowanie, singiel

silenoz | 17:30 czwartek, 4 grudnia 2008 | linkuj ja dodam jako kierowca swoje trzy grosze, tramwajarze to czasem nieźli psychopaci nienawidzą praktycznie żadnych użytkowników dróg są nieuprzejmi i wykorzystują to że jeżdżą 16 tonowymi czołgami którym nikt nie podskoczy i czasami wymuszają pierwszeństwo że aż k... sie na usta cisną
mavic
| 22:51 wtorek, 2 grudnia 2008 | linkuj Xanagaz Zdaję sobie z tego sprawę. Też się dziwię, że tramwaje są takie popularne. Według mnie trolejbusy się lepiej sprawdzają. I są z pewnością tańsze w uzytkowaniu. Ale ja się nie powinienem chyba wypowiadać na ten temat bo ani autobusem ani tramwajem jakoś nie miałem "przyjemności" przemieszczać się (przynajmniej w tym roku).
Oczywiście najlepiej by było gdyby ludzie wybierali rower zamiast...
Xanagaz
| 22:35 wtorek, 2 grudnia 2008 | linkuj A wiesz, że miasto dokłada do tramwajów?, wiesz, że są o wiele droższe w utrzymaniu, wiesz, że takie słupy w mieście szpecą je, wiesz, że wymiana torów to kupa kasy, wiesz, że mieszkanie przy torowisku to nie jest przyjemna rzecz, ja tam widzę bardzo dużo minusów, właściwie to plusów tramwaje mają niewiele ;)
mavic
| 21:49 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj djk71 pewnie ten sam tylko był jeszcze do tego trochę bardziej wschodni.
Xanagaz tramwaje są pożyteczne aż strach pomyśleć gdyby ich nie było. Są bardziej przewidywalne (bezpiczniejsze dla rowerzysty) od autobusów tym bardziej od samochodów bo jadą swoim torem.
vanhelsing jakoś tak nie miałem natchnienia :P
art75 łódzcy kurierzy rządzą ;)
art75
| 21:36 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj (Łódzka kurierka górą na otwarcie miesiąca :))
| 21:34 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj Xanagaz: Tramwaj pożyteczna rzecz a to, jak do tematu podchodzą urzędnicy to już osobna bajka, mniej więcej tak samo jak z drogami rowerowymi, niby jakaś kasa jest na nie wydawana, a efekty mizerne.
vanhelsing
| 20:56 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj Tylko 3,5 km brakło do setki, trzeba było dokręcić :P

Xanagaz
| 20:54 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj Ile to kasy jest marnowane na te tramwaje, że mamy takich poj... urzędasów, szkoda gadać...
djk71
| 20:51 poniedziałek, 1 grudnia 2008 | linkuj To pewnie ten sam wiatr, który u nas wczoraj zawiewawał z południowej strony...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uporo