Wtorek, 21 października 2008 | Komentarze 6

W takich warunkach to można pracować, cały dzień ciepło i słońce. Dużo jeżdżenia po różnych parkach i focenie jesieni.
Park Mickiewicza.

Zgierz, w wolnej chwili pojeździłem po tutejszych parkach.

Prawie jak Pogoria :)

Sporo jest takich obrazków w Zgierzu, myślałem że tylko Łódź jest taka stara i zniszczona :P

Budynek przy Milionowej, wyglądało na to że go wyburzają, tu powstaje ładny biurowiec.

Mała sesyjka samowyzwalaczem w Parku Helenów.

...głupota.

Pod koniec dnia niemiła niespodzianka ze strony... konkurencji. Ale po kolei. Jadę sobie Kilińskiego. Ruszam trochę wcześniej od tramwaju na zielonym świetle. Z naprzeciwka jedzie dostawczy samochód TNT!. Wyprzedził kilka samochodów jadąc > 60km/h pod prąd wprost na mnie. Będąc na środku skrzyżowania schowałem się w ostatniej chwili po pasach na chodnik z prawej strony. Samochód o kilkanaście centymetrów minął tramwaj, mnie i o mały włos nie rozjechał przechodniów którzy byli na pasach. 20m od zdarzenia stał radiowóz i nie zrobiło to na nich żadnego wrażenia. Delikatnie mówiąc: ... kierowca trochę nie przemyślał swojego manewru...

Mlynarz
| 16:03 środa, 22 października 2008 | linkuj Fajnie widzieć Mavica w akcji. :)

Kolesie z aut mieli niezły dzwon i ten co dostał z boku miał wielkie szczęście.
Po przykładzie kuriera z TNT widać, że debili na świecie nie brakuje. :D
Dobrze, że nic Ci się nie stało.

Pozdrawiam! :)
djk71
| 00:32 środa, 22 października 2008 | linkuj Ech, jakże Ci zazdroszczę tej jazdy w ciągu dnia. Wieczorem to się nawet aparatu nie chce wyciągać z kieszeni.
Maciux
| 00:05 środa, 22 października 2008 | linkuj Własnie o tej drewnianej ruderze mowilem Ci dzis rano w firmie:D!
vanhelsing
| 22:31 wtorek, 21 października 2008 | linkuj Tobie to zawsze się coś przytrafi na trasie ;) Ale to nic dziwnego, jak się prawie codziennie setki robi :P
mavic
| 21:54 wtorek, 21 października 2008 | linkuj tak :)
vol7
| 21:53 wtorek, 21 października 2008 | linkuj To bezpieczne, jeździć na ostrym kole?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amiit