Sobota, 13 września 2008 | Komentarze 0

Bob Cyk II edycja
Na trasie rajdu na orientację stawiło się 27 osób. Tym rajd z załorzenia miał być mniej dyskusyjny, dłuższy i trudniejszy. Organizatorom to się na szczęście udało. Potwierdzeniem, że było się na danym pk było spisanie kodu. Start wszyscy jadą w swoją stronę, ja jako pierwszy stawiam się na pk 4 i 7. Później zaczynają sie fatalne błędy wynikające głównie z niekontrolowania na bieżąco mapy. Większość błędów popełniłem na asfalcie nie skupiając się na mapie tylko na tym by nie schodzić poniżej 35km/h. Same punkty umieszczone były dość łatwo oprócz jednego. Pod koniec rajdu miałem do odnalezienia jakąś żwirownie. Kierując się dokładnie mapą dojechałem do danego miejsca ale nie odnalazłem kodu który był 3m odemnie. Żeby go odnaleźć straciłem godzinę robiąc w tym czasie kilka kilometrów i oglądając z każdej strony wszystkie drzewa. Po dojechaniu na metę okazało się, że nie jest tak źle jak myślałem. Zająłem VI miejsce robiąc 70,5 km zamiast optymalnych 53km.
Biuro zawodów na powietrzu.

Rajd miejski, jest ktoś chętny? Ja się wybieram.

Skupienie przed startem.

Losowanie nagród.

Po rajdzie powrót do mieszkania, szybkie jedzenie i powrót do domu (Żarnowicy) ok 56km. Często ponad 30km/h i Piotrek nie mógł utrzymać sie na kole chociaż pierwszy raz jechał w spd'ach.