Piątek, 23 maja 2014 | Komentarze 0

DOMowe Alleyki - Piekło

Pierwszy z cyklu comiesięcznych alleycatów.
Manifesty zostały rzucone.. Na każdej kartce była inna litera. Wspólnymi siłami rozszyfrowaliśmy "Port łódź".
Kolejny już alley gdzie trzeba przebijać się całą ul. Pabianicką  w piątki wyjątkowo zakorkowaną.
Ja z Anią do Portu docieramy jako ostatni. Ale na miejscu wszyscy prócz Czeczena siedzą i główkują nad szyfrem cezara. Na szczęście z podpowiedzią udało się uporać z łamigłówką. Oblecieliśmy cały Port w poszukiwaniu wyjścia i odnaleźliśmy nasze samotne ostrzaki leżące luzem przed schodami.
Rozwiązania kolejnych zagadek prowadziły do następnych punktów itd.
Z Portu należało udać się do Selgrosu na Rokicieńskiej i znaleźć dziewczynę na czerwonym ostrym. Lecimy bez przekonania bo trochę nam się nie chce taki kawał dymać. Ale jakoś docieramy. Obczajamy mapę i napełniamy wodę. Później lecimy na Wyszyńskiego i znajdujemy Rudego który rzuca nam kartki z labiryntem do rozwiązania. Trochę czasu nam to zajmuje i postanawiamy nie jechać dalej. Tak jakoś wyszło, że jednak pojechaliśmy choć M1 na Brzezińskiej mocno średnio nam odpowiadało. Na miejscu okazało się, że punkt zwinął się 5 minut wcześniej więc na spokojnie wróciliśmy do domu. Po szybkim uzupełnieniu kalorii udałem się już sam na zakończenie na OFFie.
Następnymi zadaniami jak się później okazało było odwiedzenie sklepu rowerowego na Legionów i napompować dętkę a następnie pod pomnik Matki Polki na Rzgowskiej. Średnio dystans alleycata wynosił prawie 85 km więc dość sporo. Mam nadzieję, że następne będą krótsze.